Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym
Miejsce pracy: Leszno
Numer: StPr/23/0774
OBOWIĄZKI:
sprzedaż części samochodowych, odpowiadanie na pytanie klientów poprzez e-mail, czat online i telefon. Wspieranie klientów w procesie zwrotów, reklamacji oraz wymiany towarów. Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności informacji i wsparcie klientów. Szykowanie i pakowanie zamówień
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:
zainteresowanie branżą e-commerce oraz gotowość do nauki, umiejętność skutecznego rozwiazywania problemów i pracowanie pod presją. Pozytywne podejście oraz chęć do pracy zespołowej.Pracodawca umożliwia zdobycie cennego doświadczenia w obszarze e-commerce i wsparcie w celu doskonalenia umiejętności. Elastyczne godziny pracy. Praca w dynamicznym zespole, w przyjaznym i inspirującym środowisku
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Leszno
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 25 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Zobacz podobne oferty
Foundever
Markenbotschafter – Kundenservice mit Deutsch (Tourismusbranche)
pomorskie
Vollzeit – Büroarbeit in Gdańsk Umzugspaket 8500 Deine Aufgaben: Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Standards Erreichen der von den Managern festgelegten...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Specjalista ds. obsługi klienta
pomorskie
Rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń oraz reklamacji, wprowadzanie danych do systemów CRM, współpraca z działami: sprzedaży, logistyki, technicznym, monitorowanie satysfakcji klienta,...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Referent ds obsługi klienta eksportowego
kujawsko-pomorskie
telefoniczna, mailowa i bezpośrednia obsługa klientów obecnych i potencjalnych (BZB), przygotowanie ofert handlowych, aktywna sprzedaż oferowanych usług i towarów Wymagania konieczne:...
Opublikowano: dzisiaj