Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Lublin
Co należy do Twoich ciekawych zadań?
- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów
- Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych
- Wprowadzanie danych do systemu
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
- Dbanie o wysoką jakość obsługi
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Znajomości języka polskiego w stopniu biegłym (C1) oraz znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
- Umiejętności obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywności i nastawienia na pracę z ludźmi
- Wysokiej kultury osobistej i orientacji na potrzeby klienta
- Operatywności, dobrej organizacji i wysokiego poziomu motywacji do pracy
Co możemy dać Ci w zamian?
- Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym
- Pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina (Czechów)
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Zobacz podobne oferty
Grupa Pascal
Specjalista ds. Obsługi Klienta
łódzkie
Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania...
Opublikowano: wczoraj
Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k.
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Ds. Logistyki i Obsługi Klienta
łódzkie
POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji,...
Opublikowano: wczoraj
Foundever
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej...
Opublikowano: wczoraj