Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Lublin
Co należy do Twoich ciekawych zadań?
- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów
- Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych
- Wprowadzanie danych do systemu
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
- Dbanie o wysoką jakość obsługi
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Znajomości języka polskiego w stopniu biegłym (C1) oraz znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
- Umiejętności obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywności i nastawienia na pracę z ludźmi
- Wysokiej kultury osobistej i orientacji na potrzeby klienta
- Operatywności, dobrej organizacji i wysokiego poziomu motywacji do pracy
Co możemy dać Ci w zamian?
- Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy
- Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym
- Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina (Czechów)
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
zachodniopomorskie
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish
mazowieckie
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim
śląskie
Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z...
Opublikowano: wczoraj