Ponad 400 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym szczecińskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie!
Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.
Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim
Szczecin
Dla naszego Klienta - sieci popularnych marketów na europejskim rynku budowlanym - poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Twoje obowiązki będą obejmowały:
- Obsługę połączeń przychodzących, maili oraz czatów (klienci polskojęzyczni)
- Wprowadzanie danych do systemu
- Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zamówień
- Dbanie o wysoką jakość obsługi
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Umiejętności obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywności i nastawienia na pracę z ludźmi
- Wysokiej kultury osobistej i orientacji na potrzeby klienta
- Operatywności, dobrej organizacji i wysokiego poziomu motywacji do pracy
Co możemy dać Ci w zamian?
- Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy
- Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista obsługi klienta
śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych
małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: wczoraj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: wczoraj