Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku obcym (niemieckim, francuskim lub włoskim)

pomorskie / Gdańsk, Oliwa

Jeśli marzy Ci się praca z elastycznym grafikiem, przyjazną atmosferą i możliwością rozwoju - dołącz do nas!

 

Praca stacjonarna w biurze w Krakowie (Podgórze), Gdańsku (Oliwa) lub Warszawie (Mokotów).

Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku obcym (niemieckim, francuskim lub włoskim)
Oferujemy:
  • Profesjonalne, płatne szkolenie wdrażające;
  • Możliwość pracy dla międzynarodowej linii lotniczej w nowoczesnym biurze;
  • Elastyczne godziny pracy - idealna opcja dla studentów - działamy 7 dni w tygodniu;
  • Wsparcie od kolegów, kadry i nie tylko - każdy pamięta swój pierwszy dzień!;
  • Możliwość awansu i rozwoju- prowadzimy wewnętrzne rekrutacje;
  • Codzienny kontakt z żywym językiem, czyli potężną dawkę cennego doświadczenia;
  • Fajne wynagrodzenie + premie;
  • Kartę Multisport, żeby ‘zacząć od jutra’ ;)
  • W pełni wyposażone biuro - automaty, lodówki, mikrofale, etc.
  • Konkursy na wygranie lotów, różnego rodzaju szkolenia;
  • Świętujemy dzień pizzy, tłusty czwartek i inne atrakcje!
Oczekiwania:
  • Znajomość języka włoskiego, francuskiego lub niemieckiego - min. B2 w mowie i piśmie;
  • Dyspozycyjność min. 100h w miesiącu;
  • Dobra obsługa komputera;
  • Nie masz doświadczenia? Z nami je zdobędziesz ;)
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole - jak i indywidualnie, uczciwość, punktualność, organizacja pracy oraz ustalanie priorytetów.
Czym będziesz się zajmować?
  • Odbieraniem połączeń przychodzących - nic nie sprzedajemy ;)
  • Obsługą chatów;
  • Odpisywaniem na korespondencję mailową i rozwiązywaniem drobnych zażaleń;
  • Rozwiązywaniem bieżących problemów pasażerów;
  • Obsługą konkretnych programów - wszystkiego Cię nauczymy.

Jeśli warunki Ci odpowiadają - odpraw się z nami na najbliższy lot ku karierze - APLIKUJ!


Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru.

Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach.

Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer Service Advisor with German

śląskie
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe –...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer Supporter with Italian

śląskie
Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer service specialist in the automotive industry with Danish

śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj