Specjalista ds. obsługi klienta w języku niemieckim
Szczecin
Twój zakres obowiązków:
- Wspieranie klientów niemieckojęzycznych w rozwiązywaniu ich probemów
- Kontakt z konsumentami za pośrednictwem e-mail i rozmowy telefonicznej
- Wprowadzanie danych dotyczących zgłoszeń do naszego systemu
- Sprawianie, że użytkownicy są zadowoleni z przebiegu otrzymanej, fachowej pomocy
Nasze wymagania:
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+) + podstawowa znajomość j. angielskiego w celach zrozumienia treningu
- Otwartość i doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Łatwość w podejmowaniu decyzji
- Zainteresowanie długofalową współpracą
To oferujemy:
- Umowa o pracę
- Udział w treningu, za który zapłacimy pełne wynagrodzenie
- Praca w najnowocześniejszym biurowcu w samym sercu Szczecina
- Prywatna opieka medyczna
- Benefity: vouchery na zakupy, darmowe aktywności sportowe i wiele innych
- Ubezpieczenie grupowe
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Doradca Klienta z językiem szwedzkim / norweskim / duńskim
mazowieckie
Udzielanie wsparcia klientom B2B i B2C poprzez telefon, e-mail lub chat Pomoc techniczna i rozwiązywanie problemów związanych z usługami cyfrowymi Rozwiązywanie reklamacji i dbanie o wysoką...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
zachodniopomorskie
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Service Advisor with Czech
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally...
Opublikowano: dzisiaj