Specjalista ds. obsługi klienta w języku niemieckim

zachodniopomorskie / Szczecin

Specjalista ds. obsługi klienta w języku niemieckim
Szczecin
Twój zakres obowiązków
  • Udzielanie pomocy klientom, wspieranie ich w pytaniach związanych z branżą telekomunikacyjną za pośrednictwem połączeń przychodzących
  • Wsparcie klientów jednej z największych firm komunikacyjnych na świecie
  • Odpowiadanie na podstawowe problemy użytkowników
  • Dzielenie się wiedzą w zakresie funkcjonalności urządzeń i sieci
  • Reprezentowanie marki poprzez postawę spójną z wartościami organizacji
Nasze wymagania
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
  • Otwartość w relacjach z klientami
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
  • Zaangażowanie i motywacja do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
  • Dyspozycyjność do pracy z biura (Szczecin), po ukończeniu okresu próbnego praca hybrydowa
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy!
  • Sign on Bonus - 1000 EUR
  • Nieograniczona prowizja od sprzedaży
  • Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym
  • Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
  • Szkolenie w pełni przygotowujące Cię do wykonywania pracy
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer Support Specialist with German

mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Advisor with Swedish

mazowieckie
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch

zachodniopomorskie
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf...
Opublikowano: wczoraj