Ogłoszenie numer: 9461578, z dnia 2025-02-08
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta w języku czeskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania,
- utrzymywanie relacji z klientami,
- przestrzeganie procedur,
- dążenie do realizacji planów infolinii.
Wymagania
- komunikatywna znajomość języka czeskiego,
- znajomość obsługi komputera (skrzynka mailowa, chat).
Oferujemy
- elastyczny grafik (9-21, 7 dni w tygodniu),
- kartę multisport,
- umowę zlecenie,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- program poleceń pracowniczych,
- szkolenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. obsługi roszczeń ubezpieczeniowych
mazowieckie
Udzielanie wsparcia klientom, odpowiadając na pytania Rejestracja zgłoszeń szkód oraz zapewnienie dokładności dokumentacji Wysyłanie korespondencji i zarządzanie dokumentami Wykonywanie...
Opublikowano: wczoraj
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
lubelskie
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Opublikowano: 2025-02-07
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Opublikowano: 2025-02-07