Specjalista ds. obsługi klienta w języku czeskim

mazowieckie / Warszawa

Ogłoszenie numer: 9461578, z dnia 2025-02-08

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta w języku czeskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania,
  • utrzymywanie relacji z klientami,
  • przestrzeganie procedur,
  • dążenie do realizacji planów infolinii.

Wymagania

  • komunikatywna znajomość języka czeskiego,
  • znajomość obsługi komputera (skrzynka mailowa, chat).

Oferujemy

  • elastyczny grafik  (9-21, 7 dni w tygodniu),
  • kartę multisport,
  • umowę zlecenie,
  • prywatną opiekę zdrowotną,
  • program poleceń pracowniczych,
  • szkolenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Konsultant Telefoniczny

śląskie
Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych poprzez połączenia telefoniczne oraz czat. Udzielanie wsparcia, rozwiązywanie problemów oraz doradzanie w zakresie dostępnych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant / Konsultantka obsługi telefonicznej

łódzkie
Obsługa telefoniczna klientów: około 85% połączeń przychodzących i 15% wychodzących. Prezentacja i sprzedaż produktów oraz usług. Dbaniem o jakość obsługi klientów, z uwzględnieniem...
Opublikowano: dzisiaj
Contact Center Sp. z o.o.

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)

mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny...
Opublikowano: wczoraj