Ogłoszenie numer: 9461578, z dnia 2025-02-08
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta w języku czeskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania,
- utrzymywanie relacji z klientami,
- przestrzeganie procedur,
- dążenie do realizacji planów infolinii.
Wymagania
- komunikatywna znajomość języka czeskiego,
- znajomość obsługi komputera (skrzynka mailowa, chat).
Oferujemy
- elastyczny grafik (9-21, 7 dni w tygodniu),
- kartę multisport,
- umowę zlecenie,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- program poleceń pracowniczych,
- szkolenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Konsultant Telefoniczny
śląskie
Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych poprzez połączenia telefoniczne oraz czat. Udzielanie wsparcia, rozwiązywanie problemów oraz doradzanie w zakresie dostępnych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant / Konsultantka obsługi telefonicznej
łódzkie
Obsługa telefoniczna klientów: około 85% połączeń przychodzących i 15% wychodzących. Prezentacja i sprzedaż produktów oraz usług. Dbaniem o jakość obsługi klientów, z uwzględnieniem...
Opublikowano: dzisiaj
Contact Center Sp. z o.o.
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)
mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny...
Opublikowano: wczoraj