Poszukujemy energicznej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta. Jeśli posiadasz umiejętności komunikacyjne, potrafisz zorganizować sobie pracę i dążysz do rozwoju zawodowego, to stanowisko jest idealne dla Ciebie.
Specjalista ds. obsługi klienta w firmie logistycznej
Miejsce pracy: Białystok, Józefa Marjańskiego 3/309
Obowiązki:
- Dobra komunikacja z Klientami.
- Dbałość o najwyższy poziom obsługi Klienta w oparciu o obowiązujące standardy.
- Udzielanie informacji na temat naszych usług i produktów.
- Rozwiązywanie problemów i zapewnianie bieżącej pomocy technicznej Klientom.
- Opracowywanie optymalnych planów przewozów i koordynowanie ich realizacji.
- Współpraca z różnymi działami przedsiębiorstwa w celu zapewnienia realizacji przewozów.
- Przygotowanie i sprawdzanie dokumentów przewozowych.
- Kontrola przewozu:
- Współpraca z kierowcami i innymi działami przedsiębiorstwa w celu zapewnienia terminowości dostaw i bezpieczeństwa przewozu.
- Kontrola wystawiania dokumentów końcowych i płatności.
- Monitorowanie procesu wystawiania i przekazywania faktur klientom.
- Monitorowanie procesu płatności i współpraca z klientami w kwestiach finansowych.
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta i logistyki.
- Kompetencje w zakresie budowania długofalowych relacji oraz komunikatywność.
- Umiejętność organizacji pracy oraz koordynowania przewozów.
- Umiejętna priorytetyzacja zadań.
- Znajomość języka angielskiego i polskiego na poziomie komunikatywnym.
Warunki:
- Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
- Atrakcyjne wynagrodzenie omawiane indywidualnie, w zależności od posiadanych umiejętności oraz kwalifikacji.
- Premia uzależniona od wyników pracy.
- Biuro w centrum Białegostoku.
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Specjalista ds. obsługi klienta- modelowania sylwetki
podkarpackie
specjalista ds. obsługi klienta- modelowania sylwetki Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. badań satysfakcji klienta
lubelskie
Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość wprowadzasz swoje notatki do...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Technical Product Advisor with Polish
śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: wczoraj