Specjalista ds. obsługi klienta w firmie logistycznej

podlaskie / Białystok, Józefa Marjańskiego 3/309

Poszukujemy energicznej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta. Jeśli posiadasz umiejętności komunikacyjne, potrafisz zorganizować sobie pracę i dążysz do rozwoju zawodowego, to stanowisko jest idealne dla Ciebie.

Specjalista ds. obsługi klienta w firmie logistycznej
Miejsce pracy: Białystok, Józefa Marjańskiego 3/309
Obowiązki:
  • Dobra komunikacja z Klientami.
  • Dbałość o najwyższy poziom obsługi Klienta w oparciu o obowiązujące standardy.
  • Udzielanie informacji na temat naszych usług i produktów.
  • Rozwiązywanie problemów i zapewnianie bieżącej pomocy technicznej Klientom.
  • Opracowywanie optymalnych planów przewozów i koordynowanie ich realizacji.
  • Współpraca z różnymi działami przedsiębiorstwa w celu zapewnienia realizacji przewozów.
  • Przygotowanie i sprawdzanie dokumentów przewozowych.
  • Kontrola przewozu:
  • Współpraca z kierowcami i innymi działami przedsiębiorstwa w celu zapewnienia terminowości dostaw i bezpieczeństwa przewozu.
  • Kontrola wystawiania dokumentów końcowych i płatności.
  • Monitorowanie procesu wystawiania i przekazywania faktur klientom.
  • Monitorowanie procesu płatności i współpraca z klientami w kwestiach finansowych.
Wymagania:
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta i logistyki.
  • Kompetencje w zakresie budowania długofalowych relacji oraz komunikatywność.
  • Umiejętność organizacji pracy oraz koordynowania przewozów.
  • Umiejętna priorytetyzacja zadań.
  • Znajomość języka angielskiego i polskiego na poziomie komunikatywnym.
Warunki:
  • Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie omawiane indywidualnie, w zależności od posiadanych umiejętności oraz kwalifikacji.
  • Premia uzależniona od wyników pracy.
  • Biuro w centrum Białegostoku.
Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

KERA AWAK Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

podkarpackie
sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie...
Opublikowano: wczoraj
KERA AWAK Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

wielkopolskie
sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

mazowieckie
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i...
Opublikowano: wczoraj