Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Sprzedaży Agencyjnej

mazowieckie / Warszawa

Posnet Polska S.A., firma z branży FinTech, producent wysokiej jakości urządzeń fiskalnych oraz systemów sprzedażowych zaprasza kandydatów do pracy na stanowisko:

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Sprzedaży Agencyjnej
Miejsce pracy: Warszawa
O projekcie:
 
Głównym zadaniem naszego Działu jest rozwój produktów Posnet opartych na idei wynajmu sprzętu do Klienta, oraz szeroko widziane wsparcie, które kierujemy przede wszystkim do naszych Dystrybutorów oraz Oddziałów Posnet, umożliwiając i ułatwiając im obsługę procesu dystrybucji urządzeń Posnet.
 
Opis stanowiska:
 
Nasz zespół jest kilkuosobowy, a każda osoba może liczyć na kompletną pomoc zarówno podczas wdrożenia jak i w trakcie realizacji poszczególnych zadań. Aktualnie poszukujemy osoby chętnej do podjęcia pracy na pełny etat na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Liczymy na Twoje zaangażowanie, chęć uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji.
 
Twój zakres obowiązków:
  • wsparcie Partnerów Posnet przy realizacji procesu sprzedaży,
  • weryfikacja poprawności dostarczonych dokumentów,
  • wprowadzanie danych do systemu ERP oraz systemów pokrewnych,
  • bieżąca obsługa funkcjonowania biura, oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji,
  • wsparcie dla Klientów przy konfiguracji urządzeń Posnet,
  • rozwój i promowanie produktów Posnet,
  • aktywny udział przy realizacji szkoleń, oraz spotkań organizowanych przez firmę,
  • współpraca z pozostałymi działami Posnet,
  • dbałość o zachowanie porządku na stanowisku pracy.
Nasze oczekiwania:
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
  • proaktywna postawa wobec Klienta,
  • chęć rozwoju własnych kompetencji,
  • skrupulatność, zaangażowanie i samodzielność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • pozytywne nastawienie i energia do działania,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.
To oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • niekorporacyjną atmosferę pracy w niewielkim zespole,
  • dofinansowanie pakietu medycznego,
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie;
  • dofinansowanie posiłków w firmowej stołówce,
  • możliwość korzystania z firmowego centrum sportowego,
  • szatnie i prysznice na terenie firmy,
  • parking na terenie firmy,
  • wyjazdy integracyjne,
  • możliwość niezwłocznego zatrudnienia.
Etapy rekrutacji:

Nasza rekrutacja odbywa się w kilku krótkich krokach:
  • Krok 1: Ty wysyłasz do nas swoje zgłoszenie.
  • Krok 2: Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo i umawiamy na rozmowę wstępną.
  • Krok 3: W czasie 15-30 minutowej rozmowy wstępnej poznajemy się wzajemnie.
    Rozmowa odbywa się w formie zdalnej.
  • Krok 4: Umawiamy się na rozmowę w siedzibie naszej firmy.
    Masz okazję zapoznać się z naszym zespołem i przyszłym miejscem pracy.
  • Krok 5: Jeżeli obie strony są chętne do podjęcia współpracy, podpisujemy umowę.
Informacje dodatkowe:
  • Forma pracy: stacjonarnie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

zachodniopomorskie
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Brand Ambassador – Customer Service with German (Travel Industry)

pomorskie
On-site position: Gdańsk Bonus up to 8500 PLN !! (relocation package plus attendance bonus) Your responsibilities will include: Providing exelent customer service via phone and email in line with...
Opublikowano: dzisiaj
Lacertis Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych. Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Przekazywanie informacji o produktach i...
Opublikowano: dzisiaj