Firma widziszwszystko Sp. z o.o. posiada w swojej ofercie usługi satelitarnego monitorowania pojazdów - system widziszwszystko.
Zajmujemy się projektowaniem i wdrażaniem systemu.
ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ INTERNETOWĄ www.widziszwszystko.pl
Dołącz do nas jako:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu
Twój zakres obowiązków
- Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb
- Obsługa posprzedażowa
- Wsparcie techniczne
- Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży
- Ścisła współpraca z działem dokumentacji
- Ścisła współpraca z działem serwisu
- Tworzenie bazy danych
- Dbanie o dobry wizerunek firmy
- Profesjonalna i kompleksowa obsługa nowych i obecnych Klientów
Nasze wymagania
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność organizacji pracy
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Znajomość pakietu Microsoft Office
- Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane
- Umiejętność planowania pracy własnej
- Samodzielność
- Odpowiedzialność i rzetelność
- Obsługa komputera
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Elastyczne formy zatrudnienia
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Wewnętrzne szkolenia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
- Duży zakres samodzielności
- Bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna i swobodna atmosfera w pracy)
Zobacz podobne oferty
Elanders Polska Sp. z o.o.
Pracownik Działu Obsługi Klienta
dolnośląskie
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu...
Opublikowano: wczoraj
Candellux Lighting Sp. z o.o.
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji
mazowieckie
Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
zachodniopomorskie
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych...
Opublikowano: 2025-09-14