Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Prowadzenie obsługi klienta telefonicznie, mailowo oraz za pośrednictwem chatu z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia.
- Dokumentowanie interakcji w systemie CRM i monitorowanie podejmowanych działań.
- Współpraca zespołowa w celu poprawy jakości obsługi i szybkiego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w obszarze call center lub obsługi klienta.
- Biegłość w języku niemieckim na poziomie C1 i znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Wysoka odporność emocjonalna, precyzja, samodzielność oraz zdolności do rozwiązywania problemów.
- Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej oraz znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
- Możliwość pracy zdalnej w 100%.
- Konkurencyjne wynagrodzenie pozwalające zarówno na godne życie jak i oszczędzanie.
- Szkolenia branżowe, pakiet benefitów (wybór świadczeń dodatkowych, ubezpieczenie zdrowotne i na życie).
- Wsparcie menedżera i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Konsultant ds. obsługi klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)
mazowieckie
Odbieranie i obsługa połączeń od pasażerów, zarówno planujących pierwszy lot, jak i doświadczonych podróżników Udzielanie informacji na temat lotów, dostępnych miejsc, taryf i...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Тревел консультант с знанием русского языка
śląskie
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе —...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Doradca ds. Turystyki z Znajomością Rosyjskiego
śląskie
Obsługa klienta przez telefon, chat i email, personalizowanie doświadczeń podróżniczych. Ochrona poufnych informacji, budowanie zaufania. Współpraca z zespołem w realizacji celów....
Opublikowano: wczoraj