Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej
Opole
Zakres obowiązków:
- Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia.
- Rejestrowanie interakcji w systemie CRM, monitorowanie działań i proponowanych rozwiązań.
- Współpraca zespołowa, mająca na celu podnoszenie jakości obsługi oraz szybkie rozwiązywanie zgłaszanych problemów.
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w pracy w call center lub w obsłudze klienta.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Zdolność utrzymania profesjonalizmu, opanowanie w trudnych sytuacjach oraz skrupulatność.
- Doskonała organizacja pracy i umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów.
- Kreatywne podejście do sytuacji wymagających niestandardowych rozwiązań.
Oferujemy:
- Pracę w pełni zdalną.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach specjalistycznych.
- Wsparcie lidera zespołu i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista obsługi klienta
śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych
małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj