Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej ze znajomością szwedzkiego
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Efektywna i profesjonalna obsługa klienta poprzez telefon, chat i email.
- Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy.
- Demonstracja entuzjazmu i ciepła w kontaktach z klientami.
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
Wymagania:
- Co najmniej rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center, mile widziane w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka szwedzkiego (min. C1) i dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w trudnych sytuacjach.
- Wysokie umiejętności organizacyjne i skupienie na szczegółach.
- Doskonałe zdolności rozwiązywania problemów i kreatywne podejście do zadań.
- Gotowość do nauki i dostosowania się do nowych technologii i procesów.
Oferujemy:
- Elastyczne warunki pracy zdalnej.
- Pakiet benefitów (system My Benefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Zdarzenia integracyjne dla zespołów.
- Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Doradca Klienta z językiem czeskim
śląskie
Reprezentowanie marki, obsługa zapytań klientów poprzez telefon, formularz internetowy lub czat. Stosowanie ustalonych procedur do szybkiej i profesjonalnej obsługi potrzeb klientów....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist with German
śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w...
Opublikowano: wczoraj