Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem włoskim

śląskie / Katowice

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem włoskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail.
  • Prowadzenie dokładnej dokumentację interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM.
  • Współpraca z kolegami w celu poprawy ogólnego doświadczenia klienta.
  • Bycie na bieżąco z ofertami produktów, usługami, zasadami i procedurami.
  • Ciepła i entuzjastyczna interakcja z klientem.
  • Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów motoryzacyjnych i cyfrowych w celu rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Ponad 1 rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
  • Dobre umiejętności komunikacyjne, z minimalnym poziomem C1 w języku włoskim i poziomem B2 w języku angielskim.
  • Zdolność do zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
  • Silna dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
  • Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne, zorientowane na rozwiązania nastawienie.
  • Chęć uczenia się i dostosowywania do nowych technologii i procesów.
Pożądane: doświadczenie z innymi luksusowymi markami i klientami
Systemy zarządzania relacjami (CRM).

Oferujemy:
  • Pracę zdalną.
  • Kompleksowe benefity (my benefit system, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Imprezy team-buildingowe.
  • W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Nowy Styl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu...
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu

Referent ds obsługi klienta eksportowego

kujawsko-pomorskie
telefoniczna, mailowa i bezpośrednia obsługa klientów obecnych i potencjalnych (BZB), przygotowanie ofert handlowych, aktywna sprzedaż oferowanych usług i towarów Wymagania konieczne:...
Opublikowano: wczoraj