Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem szwedzkim

śląskie / Katowice

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem szwedzkim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klientów Grupy Volkswagen poprzez telefon, czat i e-mail z zachowaniem profesjonalizmu i pełnego zaangażowania.
  • Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM, dbając o precyzję i przejrzystość zapisów.
  • Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta.
  • Aktualizowanie wiedzy o produktach, politykach i usługach Volkswagen w celu dostarczania klientom rzetelnych informacji.
  • Okazywanie entuzjazmu i pozytywnego nastawienia podczas każdej interakcji z klientem.
  • Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów motoryzacyjnych i cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, znajomość języka szwedzkiego na poziomie C1.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
  • Zainteresowanie rozwojem marki Volkswagen oraz sukcesem jej klientów.
  • Zdolność do zachowania spokoju i koncentracji na rozwiązaniach w trakcie interakcji z klientami.
  • Umiejętność organizacji pracy i dbałość o szczegóły.
  • Kreatywność oraz doskonałe umiejętności w rozwiązywaniu problemów.
Oferujemy:
  • Wsparcie rozwoju w Grupie Volkswagen – liderze innowacyjności i jakości w branży motoryzacyjnej.
  • Możliwość pracy zdalnej z domu.
  • Atrakcyjny pakiet socjalny obejmujący system benefitów (MyBenefit), prywatną opiekę zdrowotną i ubezpieczenie na życie.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Płatne szkolenia i możliwości ciągłego rozwoju zawodowego.
  • Tworzenie zespołowego środowiska pracy poprzez wydarzenia integracyjne.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Rozwój kariery oraz wpływ na przyszłość luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych w ramach Grupy Volkswagen.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

śląskie
Wsparcie klientów przez telefon, chat lub online. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych oraz koordynacja serwisów. Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, zapewnienie dobrej obsługi. Zaawansowana...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta z Językiem Niemieckim w Sektorze Motoryzacyjnym

śląskie
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email), podtrzymywanie profesjonalizmu. Rejestracja interakcji w systemie CRM. Inicjowanie działań na rzecz poprawy doświadczeń klientów. Utrzymanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej (z językiem niemieckim)

śląskie
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat oraz email z profesjonalizmem. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy...
Opublikowano: dzisiaj