Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej.
- Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM.
- Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy ogólnej obsługi klienta.
- Bycie na bieżąco z ofertą produktów, usługami, zasadami i procedurami w celu zapewnienia klientom dokładnych informacji.
- Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów motoryzacyjnych i cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
- Język polski na poziomie min. C1 oraz język angielski (poziom B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
- Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
- Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne, zorientowane na rozwiązania nastawienie.
- Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z innymi luksusowymi markami.
- Doświadczenie z systemami zarządzania relacjami z klientami (CRM).
Oferujemy:
- W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy
- Umowa zlecenie
- Pracę w nowym, nowoczesnym biurze w samym sercu Katowic
- Imprezy integracyjne.
Zobacz podobne oferty
Lava Group S.C
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z j. ang.
śląskie
Reprezentowanie marki Volkswagen, odpowiadając na zapytania klientów przez telefon, czat oraz e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem. Precyzyjne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań...
Opublikowano: wczoraj
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta (rynek niemiecki)
małopolskie
Odpowiada na zapytania klientów rynków niemieckojęzycznych, przyspiesza realizację krytycznych zamówień, przekazuje dyspozycje, bada i rozwiązuje problemy oraz analizuje zamówienia. Wymagania...
Opublikowano: 2025-02-07