Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem polskim

śląskie / Katowice

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej.
  • Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM.
  • Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy ogólnej obsługi klienta.
  • Bycie na bieżąco z ofertą produktów, usługami, zasadami i procedurami w celu zapewnienia klientom dokładnych informacji.
  • Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów motoryzacyjnych i cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Język polski na poziomie min. C1 oraz język angielski (poziom B2).
  • Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
  • Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
  • Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne, zorientowane na rozwiązania nastawienie.
  • Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy z innymi luksusowymi markami.
  • Doświadczenie z systemami zarządzania relacjami z klientami (CRM).
Oferujemy:
  • W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy
  • Umowa zlecenie
  • Pracę w nowym, nowoczesnym biurze w samym sercu Katowic
  • Imprezy integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

Specjalista do spraw obsługi klienta

mazowieckie
Układanie towarów na półkach, przygotowanie ciepłych posiłków, zapoznanie się z obsługa kasy fiskalnej, terminalem, lotto, sprzątanie sklepu, skanowanie towarów, drukowanie cen towarów,...
Opublikowano: wczoraj
Vetlab Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami

mazowieckie
Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem...
Opublikowano: wczoraj