Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej (z językiem norweskim)

śląskie / Katowice

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej (z językiem norweskim)
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat.
  • Dokładna dokumentacja interakcji z klientami oraz podjętych działań w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
  • Bieżąca znajomość produktów, usług i procedur w celu zapewnienia precyzyjnych informacji dla klientów.
  • Utrzymanie entuzjazmu i ciepła w kontaktach z klientami.
  • Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę z zakresu motoryzacji i produktów cyfrowych.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, norweski na poziomie minimum C1, angielski B2.
  • Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
  • Skrupulatność i umiejętności organizacyjne.
  • Wysoce rozwinięte umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne podejście do poszukiwania rozwiązań.
  • Chęć nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów.
Oferujemy:
  • Elastyczne warunki pracy zdalnej.
  • Pakiet benefitów (system My Benefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Wydarzenia integracyjne.
  • Szkolenie przygotowujące do bezpośredniej pracy z klientami.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Doradca klienta z językiem niemieckim

pomorskie
Doradztwo i obsługa klienta - pierwszy punkt kontaktu, Udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące procesów zamówień, Wsparcie dla sklepu internetowego producenta kawy, obsługa w języku polskim...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer Service advisor with Czech

śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: wczoraj