Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem francuskim

małopolskie / Kraków

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem francuskim
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
  • Obsługa klientów przez telefon, chat i e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem, reprezentując Grupę Volkswagen.
  • Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów i działań następczych w systemie CRM.
  • Współpraca z kolegami w zespole, aby poprawić jakość obsługi klienta.
  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach, politykach i usługach Grupy Volkswagen, aby zapewnić dokładne informacje.
  • Podtrzymywanie entuzjazmu i ciepła w każdej interakcji z klientem.
  • Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej i cyfrowej do efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
  • Biegła znajomość języka francuskiego (min. poziom C1) oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
  • Zdolność do radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientami oraz umiejętność znajdowania rozwiązań.
  • Wysokie umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
  • Silne umiejętności rozwiązywania problemów oraz kreatywne podejście do zadań.
  • Zainteresowanie ciągłym uczeniem się i adaptacją do nowych technologii oraz procesów w Grupie Volkswagen.
Oferujemy:
  • Wsparcie Grupy Volkswagen, lidera w branży motoryzacyjnej.
  • Pracę zdalną z domu.
  • Pakiet korzyści, w tym system benefitów (MyBenefit), prywatną opiekę zdrowotną i ubezpieczenie na życie.
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę.
  • Płatne szkolenia oraz ciągłe możliwości rozwoju zawodowego.
  • Wydarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Możliwość rozwoju kariery w luksusowych doświadczeniach motoryzacyjnych z Grupą Volkswagen.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Travel Advisor with Greek

śląskie
Your responsibilities: Engage with customers through various channels including phone, chat, and email, handling both inbound and outbound interactions Provide exceptional service by approaching each...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Travel Advisor with Dutch

śląskie
Engage with customers through various channels including phone, chat, and email, handling both inbound and outbound interactions Provide exceptional service by approaching each interaction with a...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Travel Advisor with Turkish

śląskie
Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive,...
Opublikowano: dzisiaj