Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej z Językiem Fińskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Efektywna i profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, chat) oraz dokumentowanie działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Bieżące aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach.
- Umiejętność wykorzystania znajomości branży motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów klientów.
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, mile widziane w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka fińskiego (C1) oraz dobry angielski (B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i takty w trudnych sytuacjach.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i rozwiązywania problemów.
- Chęć nauki i dostosowania się do nowych technologii.
Preferowane:
- Doświadczenie z luksusowymi markami i systemami CRM.
Oferujemy:
- Pracę zdalną.
- Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Szkolenia, wsparcie lidera zespołu, stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Kundensupport - Spezialist mit Deutschkenntnissen
śląskie
DEINE AUFGABEN: Kundenunterstützung: Sei der Ansprechpartner für Pre- und After-Sales-Support. Technische Problemlösung: Setze deine Problemlösungsfähigkeiten ein, um technische Issues schnell...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
lubelskie
Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem Bieżące...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer technical support specialist with French
lubelskie
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of...
Opublikowano: wczoraj