Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej z Językiem Fińskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Efektywna i profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, chat) oraz dokumentowanie działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Bieżące aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach.
- Umiejętność wykorzystania znajomości branży motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów klientów.
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, mile widziane w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka fińskiego (C1) oraz dobry angielski (B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i takty w trudnych sytuacjach.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i rozwiązywania problemów.
- Chęć nauki i dostosowania się do nowych technologii.
Preferowane:
- Doświadczenie z luksusowymi markami i systemami CRM.
Oferujemy:
- Pracę zdalną.
- Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Szkolenia, wsparcie lidera zespołu, stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Advisor with Swedish / Norwegian / Danish
mazowieckie
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
śląskie
Obsługa klientów niemieckojęzycznych poprzez czat, telefon i e-mail. Udzielanie informacji o produktach i akcesoriach. Wsparcie w procesie zamówień, zwrotów i kwestiach technicznych. Budowanie...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Support Specialist with German
śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: wczoraj