Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej z j. niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i poprzez chat, utrzymywanie profesjonalizmu.
- Dokumentowanie interakcji z klientami i działań posprzedażowych w systemie CRM.
- Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy doświadczeń klientów.
- Aktualizacja wiedzy o ofertach i politykach firmy.
- Zapewnienie ciepłej i entuzjastycznej obsługi każdego klienta.
- Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, preferowane w motoryzacji.
- Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (min. C1) i dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Zdolności komunikacyjne, szczegółowość, umiejętności organizacyjne i rozwiązywania problemów.
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną, technologie i ciągłe uczenie się.
Oferujemy:
- Wsparcie dla znanej marki motoryzacyjnej, promowanie jakości i innowacji.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Pakiet korzyści, w tym dostęp do systemu benefitów, prywatna opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie.
- Umowa o pracę na pełny etat oraz płatne szkolenia.
- Możliwość rozwoju kariery i uczestnictwo w wydarzeniach team-buildingowych.
- Wsparcie lidera zespołu.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Rumuńskim
śląskie
Reprezentowanie marki; obsługa zapytań i reklamacji klientów. Przetwarzanie zgłoszeń gwarancyjnych i koordynacja napraw. Wsparcie techniczne i pomoc w rozwiązywaniu problemów. Zarządzanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support with Danish
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj