Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z j. ang.
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Reprezentowanie marki Volkswagen, odpowiadając na zapytania klientów przez telefon, czat oraz e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem.
- Precyzyjne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów oraz działań kontynuacyjnych w systemie CRM.
- Analiza problemów technicznych z wykorzystaniem narzędzi analitycznych i zarządzania testami, proponowanie skutecznych rozwiązań.
- Współpraca z kolegami w zespole w celu doskonalenia ogólnego doświadczenia klienta.
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat produktów, polityki i usług Volkswagen, aby zapewnić klientom najnowsze informacje.
- Podtrzymywanie entuzjastycznego i ciepłego podejścia w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystywanie wiedzy motoryzacyjnej i cyfrowej do efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
- Minimum 1 rok doświadczenia w pracy w centrum obsługi klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej lub cyfrowej.
- Zamiłowanie do analizy problemów technicznych oraz znajomość narzędzi IT.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1.
- Zdolność do zachowania spokoju i koncentracji podczas rozwiązywania problemów klientów.
- Wysokie umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
- Kreatywne myślenie i ukierunkowanie na rozwiązania.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z markami luksusowymi, zwłaszcza w branży motoryzacyjnej.
- Znajomość systemów CRM.
- Pasja do motoryzacji oraz zainteresowanie nowoczesnymi technologiami oferowanymi przez Volkswagen.
Oferujemy:
- Wsparcie renomowanej marki Volkswagen, znanej z innowacyjności, jakości i satysfakcji klientów.
- Pełnopłatne szkolenia oraz możliwość ciągłego rozwoju zawodowego.
- Wydarzenia integracyjne i wsparcie liderów zespołu na każdym etapie pracy.
- Możliwości rozwoju kariery, przyczyniając się do przyszłości luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych.
Zobacz podobne oferty
Lava Group S.C
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi...
Opublikowano: wczoraj
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta (rynek niemiecki)
małopolskie
Odpowiada na zapytania klientów rynków niemieckojęzycznych, przyspiesza realizację krytycznych zamówień, przekazuje dyspozycje, bada i rozwiązuje problemy oraz analizuje zamówienia. Wymagania...
Opublikowano: 2025-02-07
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)
mazowieckie
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie...
Opublikowano: 2025-02-07