Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim

śląskie / Katowice

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej.
  • Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM.
  • Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy ogólnej obsługi klienta.
  • Bycie na bieżąco z ofertą produktów, usługami, zasadami i procedurami w celu zapewnienia klientom dokładnych informacji.
  • Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów motoryzacyjnych i cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Język polski na poziomie min. C1 oraz język angielski (poziom B2).
  • Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
  • Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne.
  • Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne, zorientowane na rozwiązania nastawienie.
  • Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy z innymi luksusowymi markami.
  • Doświadczenie z systemami zarządzania relacjami z klientami (CRM).
Oferujemy:
  • W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy
  • Umowa zlecenie
  • Pracę w nowym, nowoczesnym biurze w samym sercu Katowic
  • Imprezy integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

widziszwszystko sp. z.o.o

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubuskie
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie

Specjalista ds obsługi klienta i sprzedaży

małopolskie
obsługa klienta, umawianie wizyt, doradztwo w zakresie oferowanych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Aon

US Client Service Delivery Administrator

małopolskie
What the day will look like: Upon collection and reconciliation of insurance documentation, identifying and resolving inconsistencies. Making analytical recommendations and interpretations of...
Opublikowano: wczoraj