Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej
- Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM
- Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy ogólnej obsługi klienta
- Bycie na bieżąco z ofertą produktów, usługami, zasadami i procedurami w celu zapewnienia klientom dokładnych informacji
- Wykorzystywanie wiedzy na temat produktów motoryzacyjnych i cyfrowych do skutecznego rozwiązywania problemów
Wymagania:
- Język polski na poziomie min. C1 oraz język angielski (poziom B2)
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami
- Dbałość o szczegóły i umiejętności organizacyjne
- Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne, zorientowane na rozwiązania nastawienie
- Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z innymi luksusowymi markami
- Doświadczenie z systemami zarządzania relacjami z klientami (CRM)
Oferujemy:
- W pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy
- Umowa zlecenie
- Pracę w nowym, nowoczesnym biurze w samym sercu Katowic
- Imprezy integracyjne
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer service specialist in the automotive with German
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
mazowieckie
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and...
Opublikowano: dzisiaj