Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej

śląskie / Gliwice

Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej
Miejsce pracy: Gliwice
Zadania:
  • Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat.
  • Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami.
  • Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weekendowej.
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub podobna praca.
  • Biegłość w języku polskim i dobra znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • Elastyczne zatrudnienie na umowę zlecenie.
  • Praca w centrum Katowic w komfortowym biurze.
  • Możliwości rozwoju zawodowego i system bonusowy za polecenie pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

widziszwszystko sp. z.o.o

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

lubuskie
Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami. Realizacja obsługi posprzedażowej. Dostarczanie wsparcia technicznego. Współpraca z działami: sprzedaży,...
Opublikowano: dzisiaj
DONE Deliveries sp. z o.o.

Pracownik biurowy z językiem angielskim

małopolskie
Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez...
Opublikowano: dzisiaj
PKO Bank Polski

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

mazowieckie
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Opublikowano: dzisiaj