Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej
Miejsce pracy: Zabrze
Zadania:
- Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat.
- Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami.
- Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weekendowej.
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub podobna praca.
- Biegłość w języku polskim i dobra znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Elastyczne zatrudnienie na umowę zlecenie.
- Praca w centrum Katowic w komfortowym biurze.
- Możliwości rozwoju zawodowego i system bonusowy za polecenie pracowników.
Zobacz podobne oferty
widziszwszystko sp. z.o.o
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
lubuskie
Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami. Realizacja obsługi posprzedażowej. Dostarczanie wsparcia technicznego. Współpraca z działami: sprzedaży,...
Opublikowano: dzisiaj
DONE Deliveries sp. z o.o.
Pracownik biurowy z językiem angielskim
małopolskie
Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez...
Opublikowano: dzisiaj
PKO Bank Polski
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów
mazowieckie
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Opublikowano: dzisiaj