Specjalista ds. Obsługi Klienta w Biurze Obsługi Klienta (rynek czeski)

śląskie / Katowice

Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Biurze Obsługi Klienta (rynek czeski)
Miejsce pracy: Katowice
Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie:
  • E-mailowa oraz telefoniczna obsługa Klientów;
  • Bieżąca współpraca z innymi działami;
  • Zapewnienie wysokich standardów jakości obsługi klientów.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Biegłej znajomość języka czeskiego;
  • Doświadczenia zawodowego związanego z obsługą klientów czeskich;
  • Znajomości technik komunikacyjnych związanych z obsługą telefoniczną i mailową;
  • Umiejętności rozwiązywania problemów i zdolności do podejmowania decyzji ;
  • Kreatywności, pomysłowości, samodzielności;
  • Wysokiej kultury osobistej;
  • Swobodnej obsługi komputera i Internetu.
Zatrudnionym oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Atrakcyjny pakiet socjalny;
  • Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy;
  • Bogaty pakiet szkoleń;
  • Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Dobrą atmosferę pracy.

„Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne (np. pocztą tradycyjną bądź elektroniczną) do Agata Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93 (dalej „Administrator”) bądź poszczególnych salonów Agata, wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Administratora Twoich dodatkowych danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (m. in. przesłanym CV, wypełnianym formularzu, itp.) w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, które to dane wykraczają poza zamknięty katalog określony postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do niej. Takimi dodatkowymi danymi mogą być - oczekiwane wynagrodzenie, zdjęcie w CV, jak również w sytuacjach gdy nie jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku – wykształcenie, kwalifikacje zawodowe bądź przebieg dotychczasowego zatrudnienia.”
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Grupa Pascal

Specjalista ds. Obsługi Klienta

łódzkie
Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji o ofertach. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Obsługa zapytań klientów z różnych kanałów bez aktywnego pozyskiwania...
Opublikowano: dzisiaj
Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k.

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Ds. Logistyki i Obsługi Klienta

łódzkie
POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji,...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej...
Opublikowano: dzisiaj