Specjalista ds. Obsługi Klienta Strategicznego
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 274149_1697809897
DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.
W DB Schenker kształtujemy przyszłość logistyki. Nasz zespół to 76 000 profesjonalistów na całym świecie. Każda osoba jest kluczowa i ważna oraz kreuje naszą przyszłość. Oprócz osiągania celów zespołowo, stawiamy także na rozwój osobisty i odkrywanie Twojego indywidualnego potencjału. Jeśli chcesz rozpocząć karierę, która daje Ci możliwości oraz wyzwania dołącz do nas! Jesteśmy organizacją, która cały czas idzie do przodu. #whatMattersToYou
Zakres zadań:
- W zakresie obsługi dokumentacji:
-kontrola i obsługa dokumentacji eksportowej, w tym dystrybucja i archiwizacja dokumentów transportowych,
- przygotowanie kompletnej dokumentacji i zapewnienie zgodności procesu eksportowego i celnego z obowiązującymi regulacjami,
-sporządzanie raportów dotyczących terminowości na podstawie danych o przesyłkach, w tym wolumenu, wskaźników i klientów. - Zapewnienie sprawnego przepływu informacji: codzienna efektywna komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym oraz pozytywne, profesjonalne relacje z dostawcami usług logistycznych;
- W zakresie zarządzania zamówieniami i wysyłkami Klienta:
- przygotowanie ofert w odpowiedzi na zapytania klientów (fracht lotniczy, morski, lądowy),
- procesowanie zamówień wysyłkowych z uwzględnieniem czynników, takich jak wymiar / waga, wymiary,
- miejsce odbioru, dostawy, piętrowalność, rozmiar kontenera, temperatura, miejsce docelowe, wymogi specyficzne dla danego zamówienia. - Kontrola kosztów transportowych.
Oczekiwania wobec Kandydata:
- Doświadczenia w logistyce, spedycji lub transporcie międzynarodowym oraz udokumentowane doświadczenie w budowaniu relacji z klientami i podwykonawcami oraz zapewnianiu im doskonałej jakości usług;
- Doświadczenie w obsłudze celnej;
- Ogólna wiedza dotycząca transportu lotniczego, kurierskiego, lądowego i oceanicznego oraz wyznaczania tras przewozu;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 / C1;
- Umiejętność budowania i zarządzania relacją z klientem;
- Zdolność doskonałej organizacji własnej pracy i dotrzymywania terminów;
- Praktyczna znajomość MS Word i MS Excel.
Mile widziane:
- Doświadczenie w obsłudze klienta;
- Znajomość branży logistycznej;
- Znajomość języka niemieckiego B2;
- Znajomość procedur celnych.
Nasza oferta:
- Praca hybrydowa;
- Adres: ul. Czerwone Maki 82, 30-392 Kraków;
- Kompleksowy program wdrożeniowy wprowadzający w zakres obowiązków;
- Szkolenia wewnętrzne;
- Przyjazną atmosferę w zespole;
- Możliwość udziału w projektach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu;
- Udział w ciekawych projektach z zakresu obsługi Klientów i procesów;
- Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów;
- Pakiet benefitów (karta multisport, wczasy pod gruszą, itp).
Zobacz podobne oferty
Słowianka Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
małopolskie
Twój zakres obowiązków Pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji z Salonami Partnerskimi i nawiązywanie współpracy z nowymi szkoleniowcami oraz influencerami, zgodnie z wizją rozwoju marki....
Opublikowano: 2024-12-31
GRUPA PZU
Specjalista ds. Ubezpieczeń Klientów Strategicznych
mazowieckie
Realizacja działań sprzedażowych i merytoryczna obsługa klientów strategicznych Udział w negocjacjach warunków ubezpieczenia i tworzeniu umów dostosowanych do indywidualnej oceny ryzyka...
Opublikowano: 2024-06-20