Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Specjalista ds. obsługi klienta serwisu
Miejsce pracy: Koszalin
Numer: StPr/25/0606
OBOWIĄZKI:
Zakres obowiązków- sprawne udzielanie pomocy technicznej i utrzymywanie relacji z klientami- realizacja i kontrola przebiegu wszystkich procesów serwisowych od momentu ich rozpoczęcia do zakończenia- wystawianie faktur- przygotowywanie dokumentacji technicznej- koordynowanie dostaw produktów do klientów- dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji serwisowej- współpraca z całym zespołem Wydziału Handlu Zagranicznego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
Wymagania inne:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,- wykształcenie min. średnie techniczne (wykształcenie wyższe inżynierskie będzie atutem),- prawo jazdy kat. B,- gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych (1-2 razy na kwartał),- samodzielność w podejmowaniu decyzji i wykonywaniu powierzonych zadań,- wysoka kultura osobista i techniczna
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Koszalin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 800 do 6 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Pracownik obsługi klienta
śląskie
Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy do spraw zatrudnienia po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu. Zakres obowiązków:...
Opublikowano: wczoraj
GRUPA PZU
Specjalista Obsługi Klienta
pomorskie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: wczoraj
Lava Group S.C
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi...
Opublikowano: wczoraj