Europapier Polska należy do Grupy Heinzel Z SIEDZIBĄ W WIEDNIU, jest jednym z 13 oddziałów firmy, działającej w środkowo-wschodniej części Europy. Spółka jest WIODĄCYM DYSTRYBUTOREM NA RYNKU PAPIERU I TEKTUR ORAZ MEDIÓW DO REKLAMY I HIGIENY.
W Polsce Europapier świadczy swoje usługi od 1994 r.
Specjalista ds. Obsługi Klienta – segment Higiena
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
- bieżąca współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w celu zapewniania realizacji planu sprzedaży oraz wysokiej jakość serwisu Klienta w zakresie obsługi zamówień
- przygotowywanie ofert i cenników dla Klientów oraz składanie ofert Klientom przy ścisłej współpracy z działem Sprzedaży
- rozwiązywanie reklamacji Klientów przy współpracy z innymi działami w firmie
- wprowadzanie danych do baz CRM i Kart Klientów, obsługa SAP w ramach odpowiednich modułów
- prowadzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów w systemie
Nasze wymagania
- minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w sprzedaży lub/i obsłudze Klienta
- mile widziane doświadczenie w branży higienicznej lub/i pokrewnej
- wykształcenia wyższe
- zaangażowania w realizowane zadania
- umiejętności budowania relacji biznesowych i współpracy
- dobrej organizacji pracy własnej
- nastawienia na osiąganie celów
Mile widziane
- znajomość systemu SAP
To oferujemy
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie będącej częścią Grupy Heinzel
- prywatną opiekę medyczną Medicover, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport, bony świąteczne
- telefon służbowy
- możliwość rozwoju zawodowego
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
Zobacz podobne oferty
Foundever
Customer Support Technician
Location: Budapest, Hungary Relocation package included We are looking for a Customer Support Technician to join our Customer Information Centre in Budapest. You’ll provide first-class support by...
Opublikowano: wczoraj
AGATA Spółka Akcyjna
Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta w Biurze Obsługi Klienta (m/k)
śląskie
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: E-mailowa oraz telefoniczna obsługa Klientów; Bieżąca współpraca z innymi działami; Zapewnienie wysokich standardów jakości...
Opublikowano: wczoraj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
mazowieckie
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla...
Opublikowano: wczoraj