Specjalista ds. Obsługi Klienta – segment Higiena

małopolskie / Kraków

Europapier Polska należy do Grupy Heinzel Z SIEDZIBĄ W WIEDNIU, jest jednym z 13 oddziałów firmy, działającej w środkowo-wschodniej części Europy. Spółka jest  WIODĄCYM DYSTRYBUTOREM NA RYNKU PAPIERU I TEKTUR ORAZ MEDIÓW DO REKLAMY I HIGIENY.

 

W Polsce Europapier świadczy swoje usługi od 1994 r.

Specjalista ds. Obsługi Klienta – segment Higiena
Miejsce pracy: Kraków
Twój zakres obowiązków
  • bieżąca współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w celu zapewniania realizacji planu sprzedaży oraz wysokiej jakość serwisu Klienta w zakresie obsługi zamówień
  • przygotowywanie ofert i cenników dla Klientów oraz składanie ofert Klientom przy ścisłej współpracy z działem Sprzedaży
  • rozwiązywanie reklamacji Klientów przy współpracy z innymi działami w firmie
  • wprowadzanie danych do baz CRM i Kart Klientów, obsługa SAP w ramach odpowiednich modułów
  • prowadzenie i uaktualnianie bazy danych Klientów w systemie
Nasze wymagania
  • minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w sprzedaży lub/i obsłudze Klienta
  • mile widziane doświadczenie w branży higienicznej lub/i pokrewnej
  • wykształcenia wyższe
  • zaangażowania w realizowane zadania
  • umiejętności budowania relacji biznesowych i współpracy
  • dobrej organizacji pracy własnej
  • nastawienia na osiąganie celów
Mile widziane
  • znajomość systemu SAP
To oferujemy
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie będącej częścią Grupy Heinzel
  • prywatną opiekę medyczną Medicover, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport, bony świąteczne
  • telefon służbowy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Customer Support Technician

Location: Budapest, Hungary Relocation package included We are looking for a Customer Support Technician to join our Customer Information Centre in Budapest. You’ll provide first-class support by...
Opublikowano: wczoraj
AGATA Spółka Akcyjna

Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta w Biurze Obsługi Klienta (m/k)

śląskie
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: E-mailowa oraz telefoniczna obsługa Klientów; Bieżąca współpraca z innymi działami; Zapewnienie wysokich standardów jakości...
Opublikowano: wczoraj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

mazowieckie
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla...
Opublikowano: wczoraj