Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Raportowanie działań w systemach.
Wymagania:
- Język włoski C1, angielski B2.
- Dyspozycyjność do pracy w Lublinie (Czechów).
- Obsługa MS Office i Windows.
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Pakiet socjalny (MyBenefit, opieka medyczna, ubezpieczenie).
- Szkolenia i możliwość rozwoju.
- Praca w międzynarodowym zespole.
Zobacz podobne oferty
Foundever
Customer Service Professional with Croatian
mazowieckie
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim
mazowieckie
Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
podkarpackie
Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o...
Opublikowano: wczoraj