Specjalista ds. obsługi klienta (s)

małopolskie / Wierzchosławice

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Specjalista ds. obsługi klienta (s)
Miejsce pracy: Wierzchosławice
Numer: StPr/23/0495
OBOWIĄZKI:
1. Wykonywanie prac biurowych.2. Obsługa urządzeń biurowych.3. Tworzenie i uzupełnianie baz danych.4. Wystawianie dokumentów ubezpieczeniowych.5. Prowadzenie działań marketingowych (Internet, social media, ulotki).6. Organizowanie stanowiska pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie min. średnie, niekaralność, łatwy kontakt z klientem, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość obsługi komputera, dyspozycyjność, uczestnictwo w szkoleniach, asertywność, otwartość. Praca w Wierzchosławicach od poniedziałku do piątku w godz.: 08:00 - 16:00.

Miejsce pracy:

Wierzchosławice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 565 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim

zachodniopomorskie
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z...
Opublikowano: wczoraj
GFL sp. z o. o.

Młodszy Doradca Klienta

mazowieckie
ZADANIA Obsługa i budowanie relacji z przydzielonymi Klientami, kontakt telefoniczny/mailowy, rozwiązywanie problemów, sporządzanie raportów, współpraca z innymi działami, obsługa narzędzi...
Opublikowano: wczoraj