Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Specjalista ds. obsługi klienta (s)
Miejsce pracy: Wierzchosławice
Numer: StPr/23/0495
OBOWIĄZKI:
1. Wykonywanie prac biurowych.2. Obsługa urządzeń biurowych.3. Tworzenie i uzupełnianie baz danych.4. Wystawianie dokumentów ubezpieczeniowych.5. Prowadzenie działań marketingowych (Internet, social media, ulotki).6. Organizowanie stanowiska pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie min. średnie, niekaralność, łatwy kontakt z klientem, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość obsługi komputera, dyspozycyjność, uczestnictwo w szkoleniach, asertywność, otwartość. Praca w Wierzchosławicach od poniedziałku do piątku w godz.: 08:00 - 16:00.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wierzchosławice
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 565 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Zobacz podobne oferty
Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Pracownik obsługi klienta
dolnośląskie
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem polskim
zachodniopomorskie
Świadczenie pisemnego wsparcia klienta drogą mailową dla polskiego rynku. Badanie i rozwiązywanie problemów klientów poprzez przeglądanie wcześniejszych interakcji oraz korzystanie z...
Opublikowano: wczoraj