Specjalista ds. obsługi klienta (rynek niemiecki)

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta (rynek niemiecki)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/0695
OBOWIĄZKI:
Odpowiada na zapytania klientów rynków niemieckojęzycznych, przyspiesza realizację krytycznych zamówień, przekazuje dyspozycje, bada i rozwiązuje problemy oraz analizuje zamówienia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata powiązanego doświadczenia, umiejętności: obsługa telefonu, komputera i programów w środowisku Windows, zdolność biegłej komunikacji, multizadaniowość. Znajomość języka angielskiego i języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym (test rekrutacyjny).

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

mazowieckie
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej

opolskie
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM,...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej

lubuskie
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM,...
Opublikowano: wczoraj