Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. obsługi klienta (rynek niemiecki)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/0695
OBOWIĄZKI:
Odpowiada na zapytania klientów rynków niemieckojęzycznych, przyspiesza realizację krytycznych zamówień, przekazuje dyspozycje, bada i rozwiązuje problemy oraz analizuje zamówienia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata powiązanego doświadczenia, umiejętności: obsługa telefonu, komputera i programów w środowisku Windows, zdolność biegłej komunikacji, multizadaniowość. Znajomość języka angielskiego i języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym (test rekrutacyjny).
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)
mazowieckie
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy Zapewnienie...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej
opolskie
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM,...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej
lubuskie
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM,...
Opublikowano: wczoraj