Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)

mazowieckie / Warszawa

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Infinitas Learning. Naszym celem jest dostarczanie elastycznych, wiodących na rynku rozwiązań edukacyjnych, które wspierają nowe podejście do nauki na miarę XXI wieku. Jesteśmy pracodawcą, który stwarza możliwości dla osób o różnym profilu zawodowym. Zatrudniamy specjalistów z obszaru sprzedaży, marketingu, IT i digital, a także redaktorów, autorów i trenerów.
 
WSiP oferuje nowoczesne i kompleksowe rozwiązania edukacyjne dla nauczycieli, uczniów i rodziców we wszystkich obszarach edukacji przedszkolnej, szkolnej i pozaszkolnej. Dzięki produktom cyfrowym i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do 20 roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym.
 
W związku z rozwojem Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych (ORKE) dla którego organem prowadzącym jest WSiP, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta ORKE
(ORKE Customer Success Specialist)
Miejsce pracy: Warszawa

Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół

 

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres obowiązków:
  • Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) z Klientami firmy
  • Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta
  • Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych
  • Współpraca z Konsultantami ds. sprzedaży szkoleń ORKE z dedykowanego terenu
Oczekiwania:
  • Nastawienie na sukces klienta (proaktywna postawa, budowanie długofalowych relacji, indywidualne podejście)
  • Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Znajomość standardów telefonicznej obsługi klienta i technik sprzedaży
  • Dbałość o szczegóły i umiejętność analitycznego myślenia
  • Bardzo znajomość narzędzi Pakietu MS Office, w tym głównie, MS Excell, MS Outlook, MS Teams
  • Dobre planowanie i organizacja czasu pracy
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Pozytywne nastawienie i otwartość na współpracę z innymi
Oferujemy:
  • Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
  • Umowę zlecenie i system premiowy
  • Pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
  • Współpracę z doświadczonym i profesjonalnym zespołem
  • Przyjazną kulturę organizacyjną
  • Możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Customer Support Specialist

mazowieckie
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Doradca Klienta w Branży Zdrowotnej (z językiem niemieckim i angielskim)

zachodniopomorskie
Udzielanie porad w dziedzinie zdrowia dla znanych marek. Zapewnianie efektywnej komunikacji jako pierwszy punkt kontaktu dla klientów. Budowanie zaufania i długotrwałych relacji z klientami....
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Specialist with Czech

mazowieckie
Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in...
Opublikowano: dzisiaj