Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna)
- Wprowadzanie danych do systemu
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego B2/C1
- Otwartość w relacjach z klientami
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Dostępność do rozpoczęcia pracy od 16.02.2025
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7500 zł brutto + bonus
- Praca w systemie zmianowym (8:00 – 20:30)
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca w komfortowym biurze w Warszawie
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
- Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Travel Advisor with Russian Expertise
śląskie
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Backoffice-Kundensupport-Spezialist mit Deutschkenntnissen
zachodniopomorskie
Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Supporter with English
śląskie
Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with...
Opublikowano: wczoraj