Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

pomorskie / Gdynia

DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego
na czas określony
Centrala i pozostałe

(Gdynia)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają klienci korporacyjni,
  • rozpatrujesz reklamacje,
  • sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,
  • zapewniasz kompleksową obsługę klientów, którymi się opiekujesz z wykorzystaniem telefonu, email oraz podczas bezpośrednich spotkań,
  • wspierasz w obsłudze bankowości elektronicznej,
  • współpracujesz z wieloma jednostkami w banku.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym,
  • posiadasz doświadczenie w pracy z klientem,
  • wiesz, jak dobrze zorganizować własną prace i potrafisz pracować w zespole,
  • efektywnie działasz pod presja czasu,
  • nie boisz się nowych wyzwań.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Medicover Sp. z o.o.

Koordynator ds. Klientów Korporacyjnych

śląskie
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie powierzonym portfelem oraz pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych Budowanie relacji oraz spotkania z klientami B2B w terenie...
Opublikowano: 2025-09-15
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

mazowieckie
Ścisła współpraca z handlowcem i obsługa wspólnego portfela klientów. Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi (mail, telefon). Przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz dokumentacji...
Opublikowano: 2025-09-12
GRUPA PZU

Ekspert ds. Ubezpieczeń Korporacyjnych

mazowieckie
Aktywne pozyskiwanie klientów korporacyjnych Realizacja indywidualnych planów sprzedaży Badanie potrzeb klienta w zakresie ubezpieczeń Negocjowanie i tworzenie ofert ubezpieczenia Budowa...
Opublikowano: 2025-09-12