Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

podkarpackie / Jasło

Ogłoszenie numer: 9657373, z dnia 2025-04-06

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Miejsce pracy: Jasło

 

Opis stanowiska

  • Stała współpraca i budowanie relacji z klientami,
  • Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji,
  • Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS,
  • Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki),
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Komunikatywność, otwartość i chęć nauki – doświadczenie nie jest wymagane!
Mile widziane:
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Profesjonalny onboarding, który ułatwi start,
  • Rozwój poprzez udział w szkoleniach i projektach,
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe,
  • Dopłaty do karty sportowej i kursów językowych,
  • Kolonie i paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników,
  • Świadczenia socjalne i zapomogi losowe,
  • Zniżki na firmowe produkty i drużyny sportowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta przez czat, e-mail oraz telefon Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Przestrzeganie procedur firmy...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
GDAŃSK hybrydowo - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów Zaangażowane rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj