Specjalista ds. Obsługi Klienta – język niemiecki

opolskie / Opole


Motoryzacja to Twoja pasja a komunikacja przez telefon, chat i maile to Twoje naturalne środowisko? Potrafisz rozwiązywać problemy szybciej niż silnik V8? 

Lubisz auta, ale nie masz ochoty codziennie stać w korkach? Praca w obsłudze klienta w modelu zdalnym sprawi, że Twój dzień będzie pełen wrażeń, a Ty - bez stresu - pomożesz klientom, nawet nie wychodząc z kapci!


Specjalista ds. Obsługi Klienta – język niemiecki
Opole
Twoje zadania:
  • Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat oraz e-mail, z dbałością o pozytywne relacje.
  • Szczegółowa dokumentacja kontaktów w systemie CRM, zapewniająca płynność i skuteczność działania.
  • Aktywna współpraca w zespole w celu podnoszenia jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania zgłoszeń.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Wysoka kultura osobista, odporność na stres i profesjonalizm w kontaktach z klientem.
  • Dokładność, świetna organizacja pracy i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
Mile widziane:
  • Znajomość branży motoryzacyjnej, szczególnie marek premium.
  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM.
Oferujemy:
  • Wygodną pracę w 100% zdalną – bez dojazdów i biurowych ograniczeń.
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem.
  • Kompleksowe szkolenia i możliwość rozwoju w branży motoryzacyjnej.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit.
  • Stałe wsparcie zespołu i opiekuna w codziennych wyzwaniach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

Client Support Specialist with German

pomorskie
Work model: onsite At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are...
Opublikowano: dzisiaj
Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty

Pracownik obsługi klienta

dolnośląskie
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj