Jako światowy lider w dziedzinie Customer Experience (CX), Foundever współpracuje z najbardziej lubianymi markami na świecie, od firm z listy Fortune 500 po lokalne startupy, aby projektować, budować i zapewniać przewagę konkurencyjną we wszystkich punktach kontaktu z klientem.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta – jęz. polskim oraz jęz. rosyjskim
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Nr ref.: 364766
Twoje obowiązki będą polegać na:
- Profesjonalnym wspieraniu klientów w procesie rezerwacji pobytów w hotelach
- Kontakcie z hotelami jako wsparcie klientów w zakresie zmian i reklamacji
- Doradzaniu rozwiązań zapewniających najbardziej komfortowy wypoczynek gości
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało u nas jako Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, dodatkowa opieka medyczna,, ubezpieczenie na życie)
- Rozwój w obszarze profesjonalnej obsługi klienta
- Świetną atmosferę w zgranym zespole
- Elastyczne godziny pracy
- Praca z nowoczesnego biura w Warszawie
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
To praca dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem polskim oraz rosyjskim (Poziom C1)
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobista oraz umiejętnościami interpersonalnymi
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic
- Jesteś osobą zmotywowaną na samodoskonalenie i pracę w zespole
- Chcesz pracować z naszego biura na Warszawskim Mokotowie
- Jesteś dostępny/a 5 dni w tygodniu w wymiarze 8 godzin
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
Pracownik obsługi klienta na stacji benzynowej
łódzkie
bieżąca obsługa klientów, rozładunek towaru , zarządzanie towarem na stacji , prace porządkowe (bez obsługi paliw) Wymagania konieczne: Uprawnienia: ! umiejętność pracy w zespole...
Opublikowano: wczoraj
Praca.pl
Specjalista ds. obsługi zgłoszeń w języku angielskim
dolnośląskie
Zakres obowiązków: Weryfikacja statusów przesyłek i informowanie klientów o opóźnieniach Kontakt mailowy z klientami i innymi działami w celu wyjaśnienia sytuacji Dokumentowanie przebiegu...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie...
Opublikowano: wczoraj