W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta - jęz. polski
Miejsce pracy: Warszawa
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wspieranie klientów w branży hotelowej.
Dołącz do nas, a zyskasz:
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
- Na etapie wdrożenia wsparcie doświadczonych kolegów
- Rozwój w obszarze sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta
- Świetną atmosferę pracy w zgranym zespole
- Pracę z nowoczesnego biura w Warszawie
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
- Premie finansowe, konkursy zespołowe, bonusy
Oczekujemy:
- Znajomości jęz. polskiego (min. C1)
- Doświadczenia w sprzedaży – będzie atutem
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- Sprawne poruszanie się w Internecie
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Dostępności do pracy od poniedziałku do niedzieli- 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie
Warto do nas dołączyć:
- Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit – promujący aktywność ruchową
- Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
- Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
- Zabawę: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
- Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, progamy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
- CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym.
Zobacz podobne oferty
TTEC
Konsultant ds. Rozwiązań Technologicznych
małopolskie
Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie klientów i rozwijanie relacji biznesowych. Doradzanie firmom w zakresie nowoczesnych technologii i ich wpływu na rozwój biznesu. Negocjowanie warunków...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista obsługi klienta
śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych
małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: wczoraj