Specjalista ds. obsługi klienta - jęz. polski + jęz. rosyjski

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

W Sitel Group wierzymy, że doświadczenie jest wszystkim, a szczęśliwi współpracownicy odnoszą sukcesy. Dlatego dajemy naszym ludziom narzędzia i swobodę uczenia się, rozwoju, zabawy i bycia sobą.

Wiemy, że doświadczenie pracownika to doświadczenie klienta – i jesteśmy zaangażowani w transformację branży contact center.

Od 2004 Sitel Polska aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces. W Polsce działamy w kilku lokalizacjach, stale dbając o komfort naszych pracowników. 

Ponad 90% naszych menadżerów rozwinęło swoje skrzydła z nami rozpoczynając swoje kariery na stanowisku CSP. Dziś to oni są liderami Sitel Polska.

Dołącz do nas, czekamy na Ciebie!

 

 

W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.

 

Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta - jęz. polski + jęz. rosyjski
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów


Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wspieranie klientów w procesie rezerwacji pobytów w prestiżowych hotelach znanych na całym świecie. Będą to kontakty z klientami korporacyjnymi, prywatnymi lub z partnerami, takimi jak biura podróży.

 

Dołącz do nas a zyskasz:

  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Na etapie wdrożenia wsparcie doświadczonych kolegów  
  • Rozwój w obszarze profesjonalnej obsługi klienta
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca z nowoczesnego biura w Warszawie
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
  • Premie finansowe, konkursy zespołowe

Oczekujemy:

  • Biegłej znajomości jęz. polskiego
  • Biegłej znajomości jęz. rosyjskiego
  • Doświadczenia w obsłudze klienta – będzie atutem
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
  • Sprawne poruszanie się w Internecie
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Dostępności do pracy 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie
Zyskujesz:
  • Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit – promujący aktywność ruchową
  • Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
  • Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
  • Zabawę: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
  • Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, programy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
  • CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym.

 

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

mazowieckie
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i...
Opublikowano: dzisiaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

pomorskie
Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych....
Opublikowano: dzisiaj
GRUPA PZU

Specjalista Obsługi Klienta

łódzkie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: wczoraj