W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta - jęz. polski i jęz. angielski
Miejsce pracy: Warszawa
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wspieranie klientów w branży medycznej.
Dołącz do nas, a zyskasz:
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
- Na etapie wdrożenia wsparcie doświadczonych kolegów
- Rozwój w obszarze sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta
- Świetną atmosferę pracy w zgranym zespole
- Pracę z nowoczesnego biura w Warszawie
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
- Premie finansowe, konkursy zespołowe, bonusy
Oczekujemy:
- Znajomości języka polskiego na poziomie min. C1
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Doświadczenia w sprzedaży – będzie atutem
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- Sprawne poruszanie się w Internecie
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Dostępności do pracy 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie
Warto do nas dołączyć:
- Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit – promujący aktywność ruchową
- Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
- Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
- Zabawę: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
- Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, progamy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
- CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym.
Zobacz podobne oferty
Foundever
Customer Service Professional with German
pomorskie
GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
mazowieckie
Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
lubelskie
Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale...
Opublikowano: dzisiaj