Specjalista ds. obsługi klienta (j. angielski)

wielkopolskie / Śrem

PGO S.A. to największa w Polsce spółka przemysłowa specjalizująca się w produkcji odlewów i odkuwek. Jesteśmy nowoczesną organizacją, która inwestuje w swoich pracowników i zapewnia im możliwość poszerzenia kompetencji zawodowych. Rozwijamy się, pamiętając o równowadze i odpowiedzialności. Realizujemy coraz bardziej wymagające projekty do wielu sektorów przemysłowych.
Specjalista ds. obsługi klienta (j. angielski)
Miejsce pracy: Śrem
Korzyści płynące z pracy w PGO S.A.:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • inwestycje w rozwój pracowników – dofinansowanie do studiów podyplomowych, szkoleń, certyfikatów, etc.,
  • dofinansowanie wypoczynku,
  • program rekomendacji pracowników,
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnych programów dedykowanych dzieciom pracowników (bezpłatne wyjazdy wakacyjne, stypendia zagraniczne itp.),
  • możliwość przystąpienia do programu benefitowego PGO (kafeteria, MultiSport) po okresie próbnym.
Zadania jakie realizuje Specjalista ds. obsługi klienta:
  • bieżąca obsługa zamówień składanych przez Klientów Grupy PGO S.A.,
  • aktywne budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,
  • monitorowanie realizacji zamówień oraz wyjaśnianie kwestii problematycznych i technicznych z odpowiednimi Działami firmy,
  • ścisła współpraca z innymi Działami,
  • współuczestniczenie w organizacji wizyt klientów w siedzibie firmy.
Jakie wymagania powinien spełniać Kandydat na to stanowisko?
  • wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne),
  • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w przemyśle ciężkim),
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (min. poziom B2),
  • dobra znajomość obsługi komputera (Pakiet Office),
  • orientacja na Klienta oraz realizację jego potrzeb.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista obsługi klienta z językiem polskim

śląskie
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie...
Opublikowano: wczoraj
Synevo Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

pomorskie
Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach...
Opublikowano: wczoraj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: wczoraj