Ogłoszenie numer: 9511108, z dnia 2025-03-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta – infolinia ubezpieczeniowa
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie informacji o polisach, składkach i zgłoszeniach szkód,
- Rejestracja szkód i zarządzanie dokumentacją,
- Pojedyncze połączenia wychodzące (bez sprzedaży) – np. badanie satysfakcji klientów,
- Obsługa korespondencji mailowej i dokumentów.
Wymagania
- Doświadczenia w obsłudze klienta,
- Dobrej dykcji i umiejętności komunikacyjnych,
- Sprawnej obsługi komputera i kilku systemów jednocześnie,
- Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku,
- Odpowiedzialności i sumienności,
- Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej (lub chęć nauki),
- Status studenta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia,
- Płatne szkolenie wstępne,
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Zgrany zespół i przyjazną atmosferę,
- Kartę Multisport i dofinansowanie opieki medycznej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
GRUPA PZU
Doradca Klienta
śląskie
Realizacja planów sprzedażowych, w szczególności poprzez pozyskiwanie nowych klientów, w zakresie ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz życiowych Obsługa klienta zgodnie ze...
Opublikowano: dzisiaj
Contact Center Sp. z o.o.
Konsultant ds. obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej
mazowieckie
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich...
Opublikowano: 2025-02-27
Klient portalu Praca.pl
Terenowy Doradca Klienta
świętokrzyskie
Realizacja celów sprzedażowych, w tym sprzedaż ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych i życiowych. Profesjonalna obsługa klientów zgodnie z naszymi standardami. Budowanie i utrzymywanie...
Opublikowano: 2025-02-26