Specjalista ds. Obsługi Klienta - Infolinia przychodząca

dolnośląskie / Wrocław, Śródmieście

W związku z dynamicznym rozwojem naszego projektu szukamy osób do obsługi infolinii obsługowej. Jeśli szukasz miejsca, w którym będziesz mógł/a się rozwijać to świetnie trafiłeś/aś! Dołącz do nas i pracuj dla jednego z liderów w branży energetycznej! 
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Infolinia przychodząca
Zakres obowiązków: 
  • telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna - połączenia przychodzące), 
  • obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej, 
  • diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, 
  • telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami. 
Od kandydatów oczekujemy: 
  • umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych w języku polskim, 
  • motywacji do pracy oraz umiejętności pracy z Klientem, 
  • dobrej znajomości obsługi komputera, 
  • pełnej dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 –20:00 (praca zmianowa). 
W zamian oferujemy: 
  • podstawę wynagrodzenia uzależnioną od ilości wypracowanych godzin + system motywacyjny, 
  • wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń wspomagających rozwój zawodowy i osobisty, 
  • możliwość pracy zdalnej (po stacjonarnym szkoleniu oraz okresie wdrożenia), 
  • pracę w zgranym i przyjaznym zespole, 
  • realne możliwości rozwoju w strukturach firmy. 
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
 
Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
 
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Pracownik telefonicznej obsługi klienta

mazowieckie
obsługa klienta w języku wietnamskim – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi...
Opublikowano: 2025-02-27
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Pracownik telefonicznej obsługi klienta

mazowieckie
obsługa klienta w języku wietnamskim – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi...
Opublikowano: 2025-02-24
Klient portalu Praca.pl

Pracownik ds. Obsługi klienta

łódzkie
Sprzedaż usług przez telefon oraz informowanie o ofertach. Budowanie i pielęgnacja relacji z klientami. Obsługa zapytań od klientów z kanałów online. Profesjonalna obsługa klientów,...
Opublikowano: 2025-02-24