Specjalista ds. obsługi klienta i wysyłek

kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Planika produkuje i sprzedaje na całym świecie ekologiczne kominki. Zatrudniasz się u nas, żeby mieć interesującą pracę, ale otrzymasz znacznie więcej: lepszego szefa, lepszą przyszłość i wizję rozwoju osobistego. Poczujesz się jak dzieciak, który zamienił landrynkę na jajko niespodziankę. Przystępując do naszego zespołu, będziesz mógł wybrać zadania, które w naturalny sposób uwielbiasz robić. A wynagrodzenie? Sam siebie wycenisz. Pieniądze pójdą w ślad za dobrymi pomysłami. Nasza organizacja ma nietypowy i eksperymentalny sposób zarządzania polegający na braku sztywnej struktury, w której każdy ma poczuć się wolny. Ta swoboda skłania do zaangażowania i brania odpowiedzialności za firmę. W formularzu aplikacyjnym dopisz zdanie „Jestem stworzony do takiej pracy”. My zaprosimy Ciebie na drzwi otwarte, podczas których będziesz miał możliwość zobaczyć jak pracujemy, co robimy i dlaczego to działa. Dowiesz się jak to robimy, żeby mieć takich klientów jak Bill Gates, Cristiano Ronaldo czy Szejk Abu Zabi. Opowiemy Ci jak błyskawicznie awansować w hierarchii kompetencji, co robić żeby zdobyć nowe umiejętności. Na pierwsze spotkanie nie musisz mieć CV, wystarczy chęć poznania nowych możliwości w innym otoczeniu.

Specjalista ds. obsługi klienta i wysyłek
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Zadania:
  • Obsługa i realizacja zamówień
  • Przygotowanie niezbędnej dokumentacji transportowej (eksport, import)
  • Monitorowanie dostaw i dbałość o terminowość dostaw
  • Współpraca z firmami transportowymi i agencjami celnymi
  • Współpraca z działami sprzedaży, magazynem i księgowością
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
  • Znajomość MS Excel
  • Bardzo dobra organizacja pracy
Mile widziane
  • Doświadczenie w obszarze logistyki
  • Dobra znajomość procedur celnych i transportowych
Oferujemy:
  • Pracę w innowacyjnym przedsiębiorstwie,
  • Szkolenia wstępne i rzetelny program wdrożenia do pracy,
  • Wpływ na działania firmy,
  • Wspieranie rozwoju osobistego,
  • Partnerskie stosunki i luźną atmosferę,
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista obsługi klienta z językiem polskim

śląskie
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie...
Opublikowano: dzisiaj
Synevo Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

pomorskie
Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach...
Opublikowano: dzisiaj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: dzisiaj