Specjalista ds. Obsługi Klienta i Windykacji

mazowieckie / Warszawa

Ogłoszenie numer: 9687427, z dnia 2025-04-13

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Windykacji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów (połączenia przychodzące i wychodzące)
  • Monitorowanie należności i podejmowanie działań mających na celu ich odzyskanie
  • Analiza dokumentacji oraz przygotowywanie raportów dotyczących klientów zadłużonych
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie obsługi klientów

Wymagania

  • Skrupulatność i umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Outlook, Teams)
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy
  • Wysoka kultura osobista oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Pozytywne nastawienie i otwartość na pracę w zespole

Oferujemy

  • Pracę w dynamicznym i rozwijającym się środowisku
  • Umowę zlecenie oraz atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym (3 dni stacjonarnie, 2 dni zdalnie)
  • Współpracę z doświadczonym zespołem i przyjazną atmosferę
  • Rozwój kompetencji oraz możliwość zdobycia cennego doświadczenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Konsultant ds. obsługi należności

mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny (połączenia wychodzące i przychodzące) oraz mailowy z Klientami firmy Zapewnienie jakości i efektywności procesu windykacji...
Opublikowano: 2025-04-18
Benefit Systems SA

Specjalista ds. Windykacji Należności

mazowieckie
Twój zakres obowiązków Telefoniczne negocjacje dotyczące spłaty należności Prowadzenie korespondencji z dłużnikami Kontrola rozrachunków/uzgadnianie sald Realizacja zwrotów do odbiorcy...
Opublikowano: 2025-03-27
Intrum Sp. z o.o

Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

dolnośląskie
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności – będziesz ustalać przyczyny opóźnień oraz prowadzić negocjacje na etapie polubownym,...
Opublikowano: 2024-12-04